vineri, 22 ianuarie 2010

Ninja :))

Desi am spus ca nu mai incerc chestii de la spice dar o data cu experimentul voodoo din week-endul trecut mi s-a deschis gustul de ceva legal. Si cum saptamana care se incheie a fost una a naibii de grea, iata ca a ajuns la final. Nu aveam cum sa ma relaxez dupa o saptamana stresanta ca aceeasta decat savurand ceva bun, ascultand o muzica buna si probabil si un film bun.
Astazi dupa ce am terminat de predat ultimul proiect din aceasta presesiune am trecut pe la un spice sa imi iau ceva de vreo 20 ron. Citisem de curand pe un blog ca ar fi destul de bune Spike 99 nu stiu cum si Ex-Sense nu stiu cum.Caut pe net sa vad unde gasesc asa ceva si descopar un spice chiar aproape de facultatea mea. Ajuns acolo (fac o paranteza - ca de obicei niste sictirite de viata astea de la spice...) descopar ca nu mai aveau ceea ce vroiam eu iar tipa imi recomanda un ninja. Ma conformez cu sfatul ei si iau sa incerc. Pana la urma s-a dovedid foarte bun...adica am avut parte de multe...o zana, un ras cu lacrimi, o fanta de lamaie, multa cioccolataaaa si o plimmbare cu masina(colegu de camera si-a adus volanul la camin iar eu am avut ocazia sa stau in dreapta intr-un joc penal in care te plimbai prin oras).
Nu am rezistat iar dupa ceva muzica m-am bagat la un film...am incercat vreo 2 si nu prea era nimic interesant la ele asa ca am dat drumul la renumitul How High. Filmul asta rupe de fiecare data.
Mai jos aveti tot melodii destul de tari:
Cypress Hill - Hits from da Bong ( Live )



Method Man & Redman - Part 2 (How High)


Si m-am tinut si de promisiune ;)

2 comentarii:

  1. Oricum era o zana aiurea, deci n`aveai de ce sa te fortezi s`o prinzi :">!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. bah ninja ala e bun rau de tot si nu are efecte adverse deloc din cate vad eu. Am fumat toata saptamana trecuta d'ala si m-am simtit perfect.

    RăspundețiȘtergere