miercuri, 5 ianuarie 2011

New fucking year!!

Si uite asa a mai trecut un an si a inceput un altul.
Nici nu a trecut 7 zile (aka o saptamana) ca deja am inceput sa imi fac o idee de cum va arata noul an, si nu e deloc pe aproape de ceea ce mi-am dorit.
In primul rand cred ca o sa fie anul frustrarilor (nervozitate cat cuprinde si unde nu mai e loc de asta mai intra si putin aroganta).
p.s. acolo unde nu o sa imi mai gasesc cuvintele o sa spun simplu "bag pula"!
p.s.2 anul asta ar trebui sa fie anul separarii graului de neghina sau neghinei de grau (whatever)
p.s.3 sa ma fereasca dumnezeu de curve, ca de prosti o sa incerc sa ma feresc singur!
p.s.4 nu stii sa vorbesti, atunci nu vorbi!
p.s.5 promisiunile nu mai inseamna nimic in sec XXI !
p.s.6 nu uita sa pleci din tara asta de cacat!
p.s.7 CAT MAI REPEPDE!
p.s.8 BAG Pula!

Ciao


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu