marți, 3 august 2010

Rehab!

Multi se gandesc atunci cand spun "rehab" la dezintoxicare sau dezalcoolizare.
Ei bine intr-un fel asa e, doar ca eu nu ma refer la renuntarea la fumat si baut ci ma refer la proastele obiceiuri capatate in ultima vreme. Vreau din nou sa pot sa visez, sa simt din nou ca pot muta muntii din loc, daca asta imi doresc cu adevarat, sa fac ce imi place si ce ma caracterizeaza.
Nu ma consider o persoana rea, cred doar ca am luat decizii proaste in momente dificile si vreau sa invat din nou sa stiu sa fac diferenta intre bine si rau in orice moment, indiferent cat de greu ar fi acest lucru.
Vreau sa cred ca orice persoana poate fi caracterizata pe baza aspiratiilor pe care le are, nu pe baza trecutului. Prin asta nu spun ca regret ceva din ce am facut pana acum, pentru ca ar fi o minciuna, ci doar sa nu mai stea la baza caracterizarii unei persoane trecutul acesteia.
Pana o sa revin complet cu picioarele pe pamant strang din greu bani ca sa plec vineri in vama.(cine doreste sa faca donatii poate lasa un comment si il contactez eu :)) ).
Pace pentru toti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu