luni, 26 iulie 2010

Multumesc Sighisoara si multumesc...

Chrs pentru ocazia oferita,
Andrei pentru melodiile cantate exact pe care vroiam sa le aud fara sa le spun eu numele,
Cosmin pentru acompanierea lui Andrei si pentru ca nu ai baut toata berea :P,
Georgi pentru bancurile pe care le spuneai, mancarea de duminica si ca imi dadeai tigari chiar daca asta insemna sa te certi cu Vlad,
Vlad pentru ca il iertai si ii dadeai in continuare lui Georgi tigari :)),
Andra si Ionut pentru ca ne-ati aratat poteca spre cetate pe unde nu se platea intrare :),
fetei in al carei cort am dormit (veronica cred :-??) si scuze ca nu ti-am retinut numele :),
tipului cu chitara colorata de pe scarile acoperite care a cantat cu andrei si cosmin,
celor doi baieti din tren care m-au facut sa uit de oboseala,
doamnei din compartiment pentru sfaturile date
si omului care m-a luat la 12 noaptea la ocazie desi aveam atata bagaj :).


Tuturor acestora va spun un sincer Multumesc si sper sa ne revedem!

Va las sa ascultati melodia care m-a facut sa merg la Sighisoara si pe care Andrei a cantat-o exact cand am ajuns eu la scari.


Don't forget : Love is the answer!
Bye'Bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu